Patronul Stelei a renunțat la o parte din magazinele pe care echipa le avea în țară, urmând ca vânzarea de tricouri să se facă doar la magazinul oficial de la club. Ultimul magazin închis este cel din Centrul Comercial Unirea, magazin ce asigura 40% din venitul total al vânzărilor clubului Steaua.
„Noi nu câștigăm când vindem un tricou, ieșim în pierdere mare! Nu ne ajută deloc, ba mai rău, tot noi dăm bani ca să vindem tricouri. Dacă facem un calcul, angajații, magazinele, chiria, imprimarea materialului, tot ce inseamnă comercializarea tricourilor ne costă mult mai mult decât ce reușim să scoatem!”, a spus Gigi Becali la Gsp TV.
Închiderea departamentului de marketing este un plan mai vechi al lui Becali, dar care a fost stopat în vara lui 2010 de Victor Pițucă: „Nu se va închide nimic la marketing, nu se va închide muzeul, nu se va închide magazinul pentru că eu vreau ca suporterii să vină la stadion cu fulare, cu steaguri să fie atmosferă frumoasă!”.
Conform unui oficial stelist, citat de Evenimentul Zilei, situația de la club nu este deloc plăcută.
„Dacă echipa va pleca din Ghencea nu numai că își va pierde identitatea, dar se va închide tot: și muzeul, și magazinul, dispare tot marketingul. Deja bucătăresele și îngrijitorii de la stadion au primit preaviz. Probabil, acum urmăm noi. Patronul n-a înțeles că echipa vinde bine. În sezonul 2009-2010, clubul a încasat numai din marketing circa trei milioane de euro. Peste două milioane au reprezentat câștigul efectiv al clubului”, a spus un oficial stelist pentru evz.ro
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER